BeNeLux. zijn er mensen uit dit gebied hier?

Page: <  First... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >

01/22/09 9:26 AM

Het wonen is wel aardig hier. Veel ruimte, lekker weer, en vergeleken met Nederland waren de huizen 10 jaar geleden zeer goedkoop. In Las Vegas zelf is niet zoveel te doen, maar je kan bijvoorbeeld wel skieen op 45 minuten afstand, hiken in Red Rock Canyon, etc. Ik reis veel voor mijn werk dus ik zit veel in San Francisco en San Diego. Ik mis Nederland af en toe wel. Ik haat de censuur hier en bekrompenheid met betrekking tot religie. In Las Vegas heb je bijvoorbeeld per vierkante kilometer de meeste kerken terwijl je hier ook alles hebt wat de heer verboden heeft....in andere woorden zeer hypocriet.

01/23/09 10:58 AM

Ach, Nederland is ook niet alles. Ik heb een beetje rondgereden in Vegas en ik vond de ligging inderdaad wel gunstig, maar ik vond Vegas zelf kwa wonen een beetje saai. Je hebt het over 'lekker weer', maar ik vond het teringheet (38 graden). smiling smiley Wat mis je het meest van NL? Drop en paprikachips?

01/23/09 11:33 AM

Wonen in Las Vegas is best wel saai, dat geef ik wel toe :-). Teringheet kan het wel worden, maar ik ben er na 10 jaar wel aan gewend. Wat mis ik? Gebak, drop, Calve Pindakaas!!!! :-)

01/23/09 12:35 PM

Het stomme is dat ik eerst drop en pindakaas had getypt. Toen bedacht ik me dat je in de V.S. ook wel pindakaas hebt. Wat is er mis met 'hun' pindakaas? Zitten er soms hele stukjes pinda in?

De dames bij Ceasar's Palace vielen me trouwens een beetje tegen in Vegas. Ik heb niets tegen extreem overgewicht, maar om dan een miniscule toga aan te trekken... Sinterklaas hoef ik ook niet in een stringetje te zien, hè. winking smiley

01/23/09 2:39 PM

je kan et ze moeilijk kwalijk nemen als het bloedheet is, hespinning smiley sticking its tongue out

01/23/09 3:13 PM

Maar binnen is er airco. cool smiley

01/24/09 8:23 AM

Ik heb grappige verhalen gehoord over Trent... van Luc van Acker :-)

01/25/09 11:06 AM

^Ahzo..vertel!

01/25/09 11:07 AM

shoot!

01/25/09 11:50 AM

Wel, om te beginnen.. Luc was het níet die Trent in een band had gezet, wèl dit verhaal hoe ze mekaar leerden kennen:
Luc van Acker speelde met Revolting Cocks een tour in de VS eind jaren 80..
Het voorprogramma was bezig; het geluid was ongelooflijk slecht, luid en onverzorgd. Bovendien was het lachwekkend. Als podium was er een gigantisch schip gebouwd, met in de uitkijkpost de geluidsman. Toen Luc naar die man keek, bleek ie niet eens op te letten, met de rug naar het publiek en podium, en gewoon aan het babbelen met iemand. Luc was woest en ging naar boven. 'What the fuck you think you're doing?!' "sorry luc sorry"
ze vloeken wat op mekaar, en mee komt er een jongetje een cassette afgeven. Luc, nog steeds niet bekoeld pakt de cassette af en smijt ze kapot op de grond.
Drie maanden later kwam hij die geluidsman tegen en hij zei "Luc, you know who that boy was? Trent Reznor" Luc: "Shit". geluidsman:"He asked me to mix his first album; he sold three million albums".. luc: "sorrysorryy"

morgen meer :-)

01/27/09 5:50 AM

Sorry voor het onderbreken winking smiley Ik heb effe snel een filmpje gemaakt met die beelden die laatst op het internet verschenen en heb het op joetjoep gezet.. check het uit jeweet: In Dis Twijlijt

01/27/09 2:48 PM

vet filmpke

01/27/09 2:51 PM

Ja, erg vet! Maarreh Pukkelpop, nu is het jouw beurt weer, hè. hot smiley

01/29/09 10:23 AM

gouden tip Pinkpop uitslag bekend:
1. King of Leon
2. The Killers
3. Pearl Jam
4. Coldplay
5. The Prodigy
6. Daft Punk
7. Green Day
8. Muse
9. Radiohead
10. Oasis
11. Rammstein
12. Snow Patrol
13. Elbow
14. AC/DC
15. Franz Ferdinand
16. Blur
17. MGMT
18. Sigur Rós
19. John Mayer
20. Interpol / Bloc Party (gelijk geëindigd)

thumbs down

en ze zitten in de lage landen precies op geen enkel lijstje echt te wachten op NIN...

01/30/09 1:44 AM

01/30/09 8:38 AM

pukkelpop posted:
gouden tip Pinkpop uitslag bekend:

thumbs down

en ze zitten in de lage landen precies op geen enkel lijstje echt te wachten op NIN...

Maar kennelijk wel op Bruce Springsteen. confused smiley

Of ze zitten niet te wachten op NIN, of NIN liefhebbers zijn niet het soort mensen dat NIN nomineert voor dit soort dingen... Wie van jullie heeft Trent & Co genomineerd?

Tostikaas, deze keer heb ik eerst een boterham gepakt en daarna ben ik naar echoplex gaan kijken. smiling smiley Tof dat je de tijd neemt om dit te doen. thumbs up Ben je er lang mee bezig geweest?

@Pukkelpop: Waar is de rest van je Luc van Acker verslag? smiling smiley

01/30/09 4:23 PM

shamangi posted:
Tostikaas, deze keer heb ik eerst een boterham gepakt en daarna ben ik naar echoplex gaan kijken. smiling smiley Tof dat je de tijd neemt om dit te doen. thumbs up Ben je er lang mee bezig geweest?
Dat kan ik iedereen aanraden trouwens, om tosti's/broodjes kaas te pakken voordat men van nin gaat genieten.
Ik deed 2/3 uurtjes over ekkopleks geloof ik. Het uploaden naar youtube duurde alleen veel langer hehe. Ja ik vond het zo jammer voor de mensen die niet het geduld of de schijfruimte hebben om het zelf te downloaden. Er zijn natuurlijk allemaal volledige dvd projecten aan de gang maar dat duurt ook nog effe. Dit is zeer waarschijnlijk de laatste die ik doe omdat er steeds meer filmpjes verschijnen en dus lijkt het me een beetje onnodig. Op youtube zijn er vooral veel filmpjes van het eerste deel van de concerten (elk concert is in drieën gedeeld). Ik begon met het downloaden van het derde deel, dus voor zover ik weet ben ik de enige die een In This Twilight of Echoplex edit heeft. Dat zal niet zo heel lang duren natuurlijk, maar hoe eerder hoe beter dacht ik.

shamangi posted:
@Pukkelpop: Waar is de rest van je Luc van Acker verslag? smiling smiley
Ja inderdaad! We want more grinning smiley alsetkan

01/31/09 6:10 AM

Midden jaren 80 zag Luc Shriekback! touren. Hij was meteen verkocht (tot dan was ie vanaf zijn 17de alleen europa aant rondtouren, overal zichzelf aant promoten) en stapte backstage rechtsreeks naar de band en zei "i wanna pplay with you". Die mannen aan t lachen, en om er vanaf te komen zei de zanger "send something of your work to this address"...
VOila
Luc deed het, en ze waren verrast hoe goed het was, dus Luc deed mee. Hij moest meedoen aan occulte praktijken, wellicht een sekte. (bv NOOIT negatief denken enz)
totdat één iemand het opgaf en zo bij de anderen ook d veer brak (toen gingen ze de andere kant op: zoveel mogelijk drank, vrouwen en negatieve gedachten,lol)
Bon..
Een leuk gegeven was dat in die tijd XTC aan de toog verkocht werd! Dus de mensen waren al uit hun dak aan het gaan vooraleer ze een noot speelden. (trouwens, Luc heeft met al zijn groepen voor uitverkochte zalen van 20duizend man gespeeld)

Een paar keer was er als voorprogramma in het ridicule America "dwerggooien".
Om ter verst , en tegen de wand Velcro met wat kleverige toestanden, zodat de eigenaar van de dwerg die het hoogste hing, won.
Zo een dwerg werd verliefd op Luc van Acker.... Telkens de dwerg aan kwam lopen, ging ie op een stoel staan, daar de dwerg er geen doekjes om wond, en op seksuele hoogte stond...
Nu, Dave Allen, bassist van Shriekback zit hier nog steeds om te lachen en was bij Trent Reznor op bezoek. Een paar jaar geleden belde Trent Luc op in Tienen, " Hey Luc, it's Trent. Is it True about the sexdwarf?" Luc : "yes" . Trent: "ow shit, now i lost a bottle to Dave." en onze coole Trent legde in.....

...

Edited 1 time(s). Last edit at 01/31/2009 06:14AM by pukkelpop.

01/31/09 6:31 PM

kheb altijd geweten da trent ne vetzak was

02/01/09 5:41 AM

erna was er dus ook nog een concert:

youtube

ps ik heb ook wat links gezet ivm Luc voor de geinteresseerden op ETS, dan kan t hier terug over wat anders gaan :-)
[www.echoingthesound.org]

Edited 1 time(s). Last edit at 02/01/2009 06:04AM by pukkelpop.

02/01/09 7:34 AM

Waar moeten we het dan over hebben? smiling smiley

Nou...

Ehm..

Uh.

02/01/09 9:05 AM

Ben jij Neubaut of Elke, Pukkelpop? winking smileywinking smileywinking smiley

02/01/09 9:48 AM

shamangi posted:
Ben jij Neubaut of Elke, Pukkelpop? winking smileywinking smileywinking smiley
Neubaut!!

02/01/09 10:45 AM

Dat wist ik wel. smiling smiley

02/01/09 10:57 AM

ik wist dat je het wist

02/01/09 11:49 AM

Ik wist niet dat jij wist dat ik het wist.

Dus ehm... zijn er nog leuke NIN-nieuwtjes?

Andere nieuwtjes? hot smiley

Hebben we nog leuke live shows gezien?

02/03/09 3:47 AM

^^ leuke liveshows?: was 22 jan in de Catharinekerk in Eindhoven bij een eenmalig concert van LOW (extra zangers, percussie): een van de mooiste dingen die ik gezien heb.

NIN doet een festival in US vanaf 14 juni.

Ik dacht dat juni voor EU was. Zo te zien niet.
Ik zal iets voorzichtiger zijn met mijn voorspellingen. Ik heb mijn bron direct gemaild en hij kwam nu met een andere datum (een maand later, geen festival, maar een indoor optie).
We zullen zien.
Zal wel chaotisch zijn bij al de concertagencies.

Hello knufjuf....open je geen PM's?

02/03/09 12:07 PM

trent zijn knikkebollende hoofd begint op mijn zenuws te werken smiling bouncing smiley

02/03/09 3:40 PM

jawadde, wat een speculaties.....

ach moest NIN nu níet komen, dan heeft nine inch nerd me toch éven een hysterisch uitgelaten nin-live-voorgevoel gegeven.. en das al iet

02/04/09 12:06 PM

nin+niet komen, date zijn drie woorden die ik niet samen in een zin wil horen, pukkelpop

nin forums : Community Forum : BeNeLux. zijn er mensen uit...
Page: <  First... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >
Sorry, only registered users may post in this forum. Please log in at the top of the page.

terms of use | privacy policy