Dag Sinterklaasje dáááág

Page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11...Last >

08/27/08 2:44 PM

Bij deze! grinning smiley

08/27/08 2:50 PM

Lieve Sinterklaas,

Ik weet dat het nog lang geen 5 december is maar ik schrijf alvast een paar wensen op. Mijn verlanglijstje:
* Nog wat zon in september
* Een witte Kerst
* Deep sleep bath milk van The Bodyshop
* Fluffy Blue Skies bubble bar van Lush
* Heel veel geld op de bankrekening van Shamangi, Derridean, Pyle, Sanneke en alle andere lieve mensen zodat we maar vaak samen leuke dingen kunnen ondernemen.
* Een Europese NIN tour in de de lente. Het liefst op 1 april in Nederland ... dan weet ik tenminste hoe ik dit jaar mijn verjaardag weer kan ontlopen.
* Een chocoladeletter.

Liefs en een wortel voor Uw paard,

knufjuf

08/27/08 3:45 PM

Jaaa, daar is ie dan! Hallo, knufjuf!

Ben het helemaal eens met die wensen, haha.

08/27/08 4:17 PM

knufjuf posted:
Een Europese NIN tour in de de lente.
Hellja dat ik dat ook wil.

En:
- Die nieuwe vinyl reissue van the downward spiral smiling smiley (sorrytrent)
- Dikke nieuwe studio apparatuur
- Pepermunt.

08/27/08 4:41 PM

Yay, een nieuwe sinterklaas-thread. hot smiley

Sinterklaas, ik wil ook wel een NIN tour en doet u mij maar een tosti kaas. *jum* Wel met bruin brood.

08/28/08 9:10 AM

Tostikaas: jij krijgt van mij een rolletje pepermunt en Shamangi: jij krijgt een tosti kaas van mij! Pyle: U krijgt een NIN tournee door heel Belgie van mij cadeau!

08/29/08 1:40 AM

Awwww, dank je wel. grinning smiley Dan krijg jij van mij heel veel geld op je rekening. smiling bouncing smiley Ik vind dat er ook knuffende smileys moeten komen, net als op hyves *ahem*.

*knuft de juf*

08/31/08 4:49 PM

Oei, we zakken bijna weg met onze thread.

Steek je vinger op als je in December naar Belgie wilt.

*steekt vinger op*

09/01/08 1:47 PM

*steekt vinger op en gaat op tenen staan*

09/04/08 5:04 AM

ik geloof niet meer in sinterklaas......

edit
oh, toch een sinterklaasfeest binnenkort, forgive me!
http://www.mojo.nl/_media/visuals_projects/proj_hfvs08.jpg

Edited 1 time(s). Last edit at 09/04/2008 04:40AM by nine_inch_nerd.

09/04/08 5:15 AM

*strooit pepernoten*

09/05/08 12:54 PM

taai taai taai taai

09/05/08 12:46 PM

HEL the fucking LO!!!!!!

09/05/08 12:47 PM

ik wil ook naar belgie in december smileys with beer

09/05/08 12:47 PM

wat zouden jullie graag drinken mochten jullie mijnentwege karren?

09/05/08 12:53 PM

ik weet niet hoe het bij jullie zit maar dit ding laad wel veel rapper dan het spiraaltje

09/06/08 2:24 AM

nine_inch_nerd posted:
ik geloof niet meer in sinterklaas......

edit
http://www.mojo.nl/_media/visuals_projects/proj_hfvs08.jpg

Waar zijn Bassie en Adriaan wanneer je ze nodig hebt?

09/06/08 6:16 AM

[quote Avtomat_Icaro][quote nine_inch_nerd]ik geloof niet meer in sinterklaas......

edit
http://www.mojo.nl/_media/visuals_projects/proj_hfvs08.jpg[/quote]

Waar zijn Bassie en Adriaan wanneer je ze nodig hebt?[/quote

waar zijn B1 en B2 wanneer je ze nodig hebt? DROMMELS DROMMELS DROMMELS!!!!

09/06/08 8:04 AM

Wat zeggie? Wie drinkt er Dommelsch?

grinning smiley

09/06/08 8:09 AM

waar kan ik mijn schoentje zetten ?

[edit]
hey knufjuf, kan je al sinterklaas kapoentje op de tamboerijn ?

Edited 1 time(s). Last edit at 09/06/2008 12:09PM by sui.

09/06/08 1:33 PM

Wat ik drink in België? Sapjes, water, limonade. drinking smiley

Ik kan sinterklaas kapoen op de triangel. grinning smiley Overigens zijn de eerste sinterklaas-artikelen al te koop in de supermarkt. eye rolling smiley

09/06/08 2:54 PM

schoentjes zetten doe je thuis. Wanneer je je schoen ergens anders zet gaat een ander met je geschenkjes lopen.

09/07/08 1:20 AM

Ik drink water, karnemelk en koffie. Ik heb aan het oefenen met Sinterklaas Kapoentje op de tamboerijn, maar het is moeilijk hoor! Ik kan em al wel op blokfluit.

Kijk eens wat ik gevonden heb:

lootjes trekken

reuze handig!

09/07/08 1:21 AM

en het is nog maar 89 nachtjes slapen

09/08/08 4:40 AM

Gaat er iemand nog zelluf pepernoten bakken? Ik wel! *hypernerdbounce*

09/08/08 8:03 AM

Jammer dat ik zulke kleine voeten heb (maat 35), dan past er ook niet veel in m'n schoen. Maar wie het kleine niet eert... smiling smiley

09/08/08 12:48 PM

Shamangi, in jouw schoentje past de duurste diamanten ring. Pas maar op!

Ik heb een dilemma. Ik had wat kleding gekocht bij een winkel hier in het dorp, iets meer dan 200 euri. Ik kijk een paar dagen later op postbank punt nl en het gepinde bedrag was niet afgeschreven. Ik de bonnetjes opgezocht. Op de pinbon staat ''gestopt, betaal anders''. Dus eigenlijk heb ik gratis kleding gekregen. Maar het voelt helemaal niet lekker, dus ik ga denk ik maar terug naar de winkel om alsnog te betalen ... denk ik ... maar het duiveltje op mijn andere schouder zegt: ''vette pech, had dat mens maar beter op moeten letten.'' Was het bij V&D in Amsterdam geweest dan had ik gedacht: HAHAHAHAHA!

Wat zouden jullie doen?

On another note: ik begin bijna net zulke mooie armen te krijgen als Shamangi grinning smiley Wil JIJ de volgende tour een keer koffie over MIJN arm gooien Shamangi?

09/08/08 12:13 PM

Wat vreselijk. Erm... houden die handel? smiling smiley Het is gewoon een fout van "dat mens" zou ik zeggen winking smiley

Als we zo doorgaan met deze thread... NIN lineup in 2010?
http://s4.tinypic.com/8zjur4.jpg

09/08/08 1:24 PM

tostikaas posted:
Wat vreselijk. Erm... houden die handel? smiling smiley Het is gewoon een fout van "dat mens" zou ik zeggen winking smiley

Als we zo doorgaan met deze thread... NIN lineup in 2010?
http://s4.tinypic.com/8zjur4.jpg

lol

trent is bijna even groot als de schimmel zijn penis

09/08/08 4:14 PM

Hahahaha, die foto is leuk, Tostikaas. thumbs up

Wat knufjufs kledingdilemma betreft: enerzijds zou je kunnen denken dat het noodlot je gratis kleding heeft gegeven en dat je 150 euro kunt uitgeven in je volgende shoppingtrip met Shamangi + bijvoorbeeld 50 euro aan een goed doel doneren, anderzijds is het toch wel heel sneu voor die winkel. Ik zou terug gaan om het te betalen, tenzij de verkoopster echt een enorme naziteef is (of simpelweg niet sympathiek).

Ik vind m'n armen helemaal niet zo mooi, maar bedankt voor het compliment, Knufjuf. grinning smiley De volgende keer dat NIN in de buurt is, mors ik koffie op jouw arm. smiling bouncing smiley

Een maand geleden zaten er trouwens 2 ringen in m'n schoen: eentje met witte diamanten en eentje met bruine. cool smiley

Ik wilde op 'submit' klikken en toen zag ik Pyles commentaar over de pikkestein van de schimmel, hahahaha. grinning smiley

nin forums : Community Forum : Dag Sinterklaasje dáááág
Page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11...Last >
Sorry, only registered users may post in this forum. Please log in at the top of the page.

terms of use | privacy policy