Dag Sinterklaasje dáááág

Page: <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11...Last >

09/09/08 12:18 AM

Briljante foto tosti!

En Shamanigi: de vrouw is inderdaad een naar mens en een beetje dom. Het zou me niks verbazen als ze er helemaal niks van snapt als ze de boekhouding zit te doen.

09/09/08 10:38 AM

moesten ze zwemmen in het geld zou ik het me niet aantrekken. Maar als je zegt dat je ze in het dorp gekocht hebt dan vermoed ik van niet. Moest het van h en m komen dan zou ik er mijn slaap niet voor laten.

09/09/08 11:35 AM

fucking hell, welke security was dat op pinkpop? Heb juist een filmpje gezien waarop een crowdsurfer in elkaar geslagen werd door de security tijdens rage against the machine. De man klopte er gewoon op omdat hij een beetje te enthousiast was. Natuurlijk stond iedereen er weer bij en keek er naar.
Zielig

Edited 1 time(s). Last edit at 09/09/2008 11:36AM by Pyle.

09/09/08 1:02 PM

Dat klinkt ernstig, prima als je zo'n knaap er tussenuit plukt en langs de zijkant afvoert, maar slaan? Nee, dat is niet echt nodig.

Het kan nog anders Pyle: Amy Whinehouse is op Glastonbury haar publiek te lijf gegaan.

09/09/08 12:50 PM

knufjuf posted:
Dat klinkt ernstig, prima als je zo'n knaap er tussenuit plukt en langs de zijkant afvoert, maar slaan? Nee, dat is niet echt nodig.

Het kan nog anders Pyle: Amy Whinehouse is op Glastonbury haar publiek te lijf gegaan.

ja natuurlijk, als je publiek probeert te stagediven in je haar, dan wil ik ze er ook wel uitjagen. Ik denk dat ze haar voorraad crack er in bewaartmoody smiley

09/09/08 2:53 PM

Ja, en dan haalt ze het gewoon op het podium te voorschijn! Heb je dat gezien op youtube?

Shamangi .... vergeten te vragen: wat voor ringen heb je precies gekregen?

09/09/08 3:57 PM

Het zijn 2 ringen met weinig toeters en bellen (hou ik niet van), maar de ene heeft bruine diamanten en de ander witte. Ik laat ze wel een keer aan je zien. smiling smiley *bling bling*

Crowdsurfen is ten strengste verboden bij Pinkpop, maar die security deugt niet... Als ik dat soort dingen live zie, grrrrr. angry smiley Waarschuw die gast en laat hem gaan...

Over Amy Whinehouse praat ik niet. Verspilling van toetsaanslagen.

Weet je al wat je gaat doen met je vroege sinterklaaskado's, Knufjuf? smiling smiley

09/09/08 5:13 PM

Het resultaat van een zin te snel lezen:

Pyle posted:
trent is bijna even groot als de schimmel op zijn penis

lol

09/10/08 6:06 AM

Nu heb ik ongevraagd een visual in m'n hoofd van een gigantische pikschimmel. Mijn leven wordt nooit meer hetzelfde: Trent zingt over witte tieten en heeft een schimmellul. winking smiley

Aahhhhhh... eye popping smiley

09/10/08 7:09 AM

Mijn excuses winking smiley

09/10/08 11:46 AM

dat zijn geen witte tieten waar over zingt trouwens. Trent heeft gewoon alles graag met tieten.
'wat mag er op uw frietjes, meneer?'
'With tiete'

'hoe hebt u graag uw biefstuk meneer?'
'With tiete'

'Ziet u graag uw moeder meneer?'
'with tiete'

09/10/08 11:53 AM

wtf zijn pepernoten eigenlijk?

09/10/08 2:08 PM

Pyle posted:

witte tietuh!

09/10/08 1:56 PM

knufjuf posted:
Pyle posted:

witte tietuh!

ik zie het verband niet eye popping smiley

09/10/08 3:12 PM

Het was maar een grapje pyle ...

Pepernoten, zijn een snoepgoed dat vaak met Sinterklaas wordt gegeten en van roggemeel gemengd met een beetje anijs wordt gemaakt. Pepernoten worden van hetzelfde deeg gemaakt als taai-taai.

De gebruikelijke wijze van opdienen is dat men de pepernoten door de kamer strooit, zodat de kinderen ze kunnen opzoeken. De strooiende arm wijst terug op het oude symbool van vruchtbaarheid, op de boer die zijn akker met zaad bestrooit. Van oudsher werd dit vruchtbaarheidsritueel begin december uitgevoerd, een beetje te vergelijken met het strooien van rijst of confetti, hetgeen tegenwoordig vaak op bruiloften gebeurt.

Vroeger werden de pepernoten met muntstukken gemengd, tegenwoordig met suikergoed. Het strooien met munten stamt van een oude legende waarbij de heilige Sint Nicolaas drie jonge meisjes tegenkwam, wier vader de bruidsschat niet kon betalen en zijn dochters dwong om de prostitutie in te gaan. Sint Nicolaas wierp ze toen een hoeveelheid munten toe, waarmee ze alsnog hun bruidsschat konden betalen.

09/10/08 3:35 PM

Waarom heten die dingen eigenlijk pepernoten? Het zijn geen noten en er zit volgens mij ook geen peper in.

Weet je wat kruidnoten zijn, Pyle?

Ik vind marsepein interessanter dan peper- en kruidnoten. *yum* smiling bouncing smiley

09/11/08 9:14 AM

Die met een chocoladelaagje erover vind ik toch wel erg lekker. De gewone vind ik ook niet zo super. smiling smiley

Ik vind het zo'n raar idee dat er al pepernoten in de winkel liggen terwijl het nog lekker warm is buiten. Voor mijn gevoel klopt dat helemaal niet bij elkaar. Voor pepernoten moet het koud zijn.

Ik denk dat ze pepernoten heten om dezelfde reden dat peperkoek peperkoek heet. Alle soorten kruiden werden vroeger, volgens mij, voor het gemak maar peper genoemd.

Edited 1 time(s). Last edit at 09/11/2008 09:15AM by Sanneke.

09/11/08 9:57 AM

rare jongens, die hollanders.

speculoos, mandarijntjes en nic-nacs bij ons. As it should be

09/11/08 1:51 PM

Pyle .... voor jou woordenboek

09/11/08 3:36 PM

Speculoos? Dus niet eens echte speculaas? eye popping smiley

Ik had nog nooit gehoord van lyceum achter, museum voor. smiling smiley

09/13/08 11:07 AM

yup, die staat dus nu officieel bij mijn favorieten, knufjuf MERCI!!! Maar ik kan me toch moeilijk voorstellen dat jullie de meeste van die woorden dagelijks gebruiken (flappentappen....wtf???smiling smiley)

09/13/08 11:33 AM

Flappentappen, ja. Proost. smileys with beer

09/13/08 9:32 PM

ik flappetap wel een paar keer per week helaas

09/14/08 5:55 AM

same here

mocht jij dat zijn op de foto: je draagt een mooi kleedjewinking smiley

knufjuf posted:
ik flappetap wel een paar keer per week helaas

09/14/08 4:18 PM

Ik dacht dat Belgen 'schoon kleedje' zeiden. smiling smiley Ik vind het kleedje ook erg schoon, knufjuf. thumbs up *knuft de sportieve juf*

09/15/08 1:06 PM

Dank u Pyle! Dat ben ik op de foto en het is en semi-kleedje: er hoort een broek onder.

Ben jij bekend met de term boterkoek of koffiekoek pyle? Ik ben er gek op! Ik mag dat graag.

09/15/08 12:35 PM

shamangi posted:
Ik dacht dat Belgen 'schoon kleedje' zeiden. smiling smiley Ik vind het kleedje ook erg schoon, knufjuf. thumbs up *knuft de sportieve juf*

wou ik eerst schrijven, maar jullie interpretrjerjn dat als proper. Zou nie echt een compliment zijn he als ik zeg dat ze eindelijk propere kleren aan heeft.thumbs up

09/15/08 12:48 PM

knufjuf posted:
Dank u Pyle! Dat ben ik op de foto en het is en semi-kleedje: er hoort een broek onder.

Ben jij bekend met de term boterkoek of koffiekoek pyle? Ik ben er gek op! Ik mag dat graag.

tuurlijk wel. Iedere zondagmorgen. Maar ontwikkelingen in belgentelevisieland hebben er voor gezorgd dat ik koffiekoeken associeer met masturberen. See for yourself
koffiekoeken

09/15/08 1:00 PM

nog een goede:[url=http://[www.youtube.com]]jezus' jeugdjaren[/url]

09/17/08 9:20 AM

ik denk dat ik met jezus iedereen weg gejaagd heb confused smiley

nin forums : Community Forum : Dag Sinterklaasje dáááág
Page: <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11...Last >
Sorry, only registered users may post in this forum. Please log in at the top of the page.

terms of use | privacy policy