Dag Sinterklaasje dáááág

Page: <  First... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20...Last >

03/29/09 1:56 PM

Papa fait pipi sur le tapis

Taipei lijkt me tof om een keertje naartoe te gaan, maar zo hard groeit m'n geldboom niet. cool smiley

O ja, de belastingen... merde. thumbs down

Ik blijf nog even doorduimen voor de hmh.

03/30/09 10:33 AM

knufjuf posted:
mama pipe papa

(sorry, flauw!)

Ik denk dat ik maar ga sparen voor Taipei

papa pipe mama zou maar raar zijn, he

03/31/09 12:07 PM

Meneer Nine Inch Nerd? Doe nog eens wat geruchten? En anders verzin je er maar een paar winking smiley

03/31/09 11:33 AM

knufjuf posted:
Meneer Nine Inch Nerd? Doe nog eens wat geruchten? En anders verzin je er maar een paar winking smiley

Is de Benelux-thread niet goed genoeg voor de juf?

04/01/09 3:38 AM

8 juli HMH

meer info tba, zoals onsale datum.

With kind regards/Mit schönen Grüßen/vriendelijke groet,

Mojo Concerts A Live Nation Company

04/01/09 11:42 AM

JAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJA HAPPY TIMES HAPPY TIMES grinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smiley

04/02/09 4:32 AM

Op 9 juli spelen ze in de "rockhal" in Esch-sur-Alzette, Luxemburg.
[www.rockhal.lu] smiling smiley Zijn er mensen die gaan?

04/02/09 5:05 AM

tostikaas posted:
Op 9 juli spelen ze in de "rockhal" in Esch-sur-Alzette, Luxemburg.
[www.rockhal.lu] smiling smiley Zijn er mensen die gaan?
jesus, nu vraag ik me plots af of het niet "teveel" nin is: de 5de, 8ste en 9de...

teveel nin??!

als iemand van zin is vanuit belgië naar amsterdam te gaan, en erna rechtstreeks door naar Lux: dat zie ik dan wel zitten om mee te gaan..

04/02/09 7:00 AM

"teveel nin" bestaat dat? eye rolling smiley

Ik ga erover nadenken... smiling smiley

Van Pyle weet ik dat hij 9 juli naar Lil Wayne gaat in de HMH, dus hij blijft in Amsterdam. cool smiley

04/02/09 2:14 PM

shhhht sha , you're fucking up my street credibility

04/03/09 12:34 PM

juf juf, deze is dus voor jou.
a'dam bevestigd
happy!

04/03/09 1:04 PM

YEEHAWW! Polonaise. smiling smiley

Maar ik vind het nog lastig om te beslissen of ik op mn gemak wil eindigen met een thuiswedstrijd in de HMH of dat ik een strak plan maak en me moet haasten om de volgende dag op tijd helemaal onderin Luxemburg te zijn. RW en de HMH moet genoeg nin zijn toch?

Edited 1 time(s). Last edit at 04/03/2009 01:07PM by tostikaas.

04/03/09 1:18 PM

gefeliciteerd iedereen met een wonderlijke zomer grinning smiley

04/03/09 1:22 PM

tostikaas posted:
YEEHAWW! Polonaise. smiling smiley

Maar ik vind het nog lastig om te beslissen of ik op mn gemak wil eindigen met een thuiswedstrijd in de HMH of dat ik een strak plan maak en me moet haasten om de volgende dag op tijd helemaal onderin Luxemburg te zijn. RW en de HMH moet genoeg nin zijn toch?

2? das ma zwak hè!!grinning smiley

04/03/09 1:38 PM

Eindelijk is amsterdam officieel smiling smiley

Ook nog dusseldorf! nice, lekker dichtbij voor mij dus dat word ook een klein reisje naar dusseldorf grinning smiley

04/03/09 2:01 PM

Ja Dusseldorf is voor mij niet echt dichtbij ofzo maar het is net zo lang reizen als Werchter geloof ik. Dusss.. misschien. Maar, ik mag duitsers en hun taal niet zo. EN DAT IS REDEN GENOEG OM NIN TE MISSEN TOCH?!/1?!

smiling smiley

04/03/09 2:06 PM

Bij concerten/festivals zijn duitsers best gezellig, alleen je moet hun humor wel snappen tongue sticking out smiley

Voor NIN is het wel waard om naar duitsland te gaan winking smiley

04/03/09 2:17 PM

Ja ze kunnen wel feesten hoor ik. Maar hoe moet ik hun humor snappen als ik ze voor geen reet versta? Op school was ik écht heel slecht in duits. Had ook zo'n kutlerares. (no offense, knufjufsmiling smiley)

04/03/09 2:24 PM

Omdat sommige duitsers ook engels kunnen spreken, zo kun je hun humor snappen.

Spijtig genoeg spreekt de helft van de duitsers bijna geen Engels... Maargoed!

Vond net op de presale pagina van NIN dat Janes Addiction ook erbij zal zijn in de HMH! En tickets kosten €48,40

04/03/09 2:33 PM

^ Wow ja. Maar ik vraag me af of dat echt zo is dat JA meedoet. Dat staat namelijk op alle info pagina's geloof ik dus misschien is het een foutje.

Zou wel gaaf zijn als wij ook NINJA meemaken.

04/03/09 3:10 PM

Is zo'n forum account geldig voor presale tickets? Hoe gaat dat in zijn werking? Gewoon naar 'tour' gaan en op een knop drukken? Geweldige optie trouwens smiling smiley

04/03/09 3:32 PM

Redtool posted:
Is zo'n forum account geldig voor presale tickets? Hoe gaat dat in zijn werking? Gewoon naar 'tour' gaan en op een knop drukken? Geweldige optie trouwens smiling smiley
neen, ik ben gered door Renske, die het mij uitlegde..

maak een apart account aan bij tour sectie. druk op vvk-datum en dan zie je rechtsboven "user account".
let op: best je eigen naam als username pakken, want ze zouden controleren op naam. (naam als ticket aan kassa...)

ach, eigenlijk heb ik zelf ook nog veel vragen!

04/03/09 4:18 PM

Moet je dan aan de kassa betalen of vooraf?

04/03/09 4:22 PM

mr_dopehat posted:
Moet je dan aan de kassa betalen of vooraf?
dat weet ik ook niet; zullen we dinsdag wel zien

04/03/09 4:29 PM

^ maandag bedoel je?

maar damn. verwarrende shit. morgen maar eens uitvinden hoe dat allemaal zit.

HA dat rijmt.

Edited 1 time(s). Last edit at 04/03/2009 04:30PM by tostikaas.

04/03/09 4:32 PM

Eerlijk gezegt hoop ik dat je aan de kassa moet betalen.

Want heb geen credit card sad smiley

04/03/09 4:46 PM

same here

04/03/09 4:54 PM

mr_dopehat posted:

tostikaas posted:
same here

Je moet met creditcard betalen en de tickets aan de kassa afhalen: legitimatie en/of creditcard tonen is verplicht bij afhalen kaarten.
Heb je geen creditcard, moet je hier iemand zoeken die voor jou een kaartje wilt kopen (per persoon mogen er 2 gekocht worden) en met hem/haar afspreken dat je zijn/haar 2e kaartje mag gebruiken dan. Dat lukt altijd en is geen probleem. Zo was dat in 2007 ook. Succes.

04/03/09 4:56 PM

Ik hoop dat ze er alsnog een zaaloptreden in Brussel aan toe voegen. met JA mag altijd thumbs up

04/03/09 6:48 PM

nine_inch_nerd posted:
mr_dopehat posted:

tostikaas posted:
same here

Je moet met creditcard betalen en de tickets aan de kassa afhalen: legitimatie en/of creditcard tonen is verplicht bij afhalen kaarten.
Heb je geen creditcard, moet je hier iemand zoeken die voor jou een kaartje wilt kopen (per persoon mogen er 2 gekocht worden) en met hem/haar afspreken dat je zijn/haar 2e kaartje mag gebruiken dan. Dat lukt altijd en is geen probleem. Zo was dat in 2007 ook. Succes.
ik ga gewoon even bij mijn vader langs.. thumbs up

nin forums : Community Forum : Dag Sinterklaasje dáááág
Page: <  First... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20...Last >
Sorry, only registered users may post in this forum. Please log in at the top of the page.

terms of use | privacy policy