Dag Sinterklaasje dáááág

Page: <  First... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25...Last >

04/09/09 4:53 AM

ja hoorde het bij free record.
ik weet dat trent niet perse "schuldig" is, maar ik was gewoon pissed.
live nation is wel waar hij voor gekozen heeft maar ik snap ook wel ergens dat hij niet veel anders kan.

ik zal mijn trap wel richting mojo doen, t was gewoon shit vanmorgen, check nin voor tijden en data en die komen niet over een met live nation/mojo dan voor jan doedel de stad af gelopen.

daarnaast heb ik gewoon veel moeite met die hele electronische bankieren BS.
zo verdwijnen post kantoren vvv's en kleinere muziek zaken etc.

any way ik kijk vanavond nog wel ff op live nation.
(mojo had cupido en dat soort zaken moeten aan pakken en niet de fans en de romantiek van kaartjes halen)

04/09/09 10:09 AM

*stuurt een kilo succes voor hen die nog geen kaarten hebben*

Een vriend van mij heeft vanochtend kaarten gescoord voor The Pet Shop Boys via livenation, de voorverkoop startte om 10.00 uur en het ging allemaal helemaal makkelijk. Nu denk ik: The Pet Shop Boys zijn populairder dan NIN dus *fingers crossed*

04/09/09 9:50 AM

alles tot aan de hmh kun je gewoon bij t postkantoor scoren of bij de free record shop, maar alles wat in de hmh en grotere venues optreed gaat via live nation.

nog 10 min :O grinning smiley

04/09/09 11:12 AM

Yay! 2 vrienden van mij hebben het hem geflikt via livenation!

04/09/09 10:13 AM

Kaarten zijn binnen grinning smiley

04/09/09 10:16 AM

YES! AMSTERDAM BINNEN!!! WEEEEEE

dus: Dusseldorf
Werchter
Amsterdam

joepieeeeee!!!!

2 maanden kunnen lang duren confused smiley xD

04/09/09 10:17 AM

it just does not feel right ...

ik denk dat ik adam maar skip. (zal waarschijnlijk alle concerten hier skippen als het zo moet...)
sorry trent

veel plezier iedereen !

04/09/09 11:25 AM

YAY FOR TIM!

04/09/09 11:26 AM

knufjuf posted:
YAY FOR TIM!

hehehe. YAY FOR ME!

04/09/09 11:28 AM

grinning smiley and yay for Shaunne!

I wonder how Totosjh got on ...

04/09/09 10:29 AM

JAAAAAAAAAAAAAAAA GELUKT GELUKT GELUKT HAHAHA MHUHAHAHAHAH WHOOOOHAHAHAHHAha awesooomee ik zie jullie daar allemaaaaaaal grinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smiley:grinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smiley

04/09/09 11:30 AM

JAAAAAA HEEEEHAAAA YAY FOR TOTOSHJ

04/09/09 10:30 AM

thanks for wonderin juf le knuf Mhuahahhahaahhahahaha

Ive got a golden ticket! ive got a golden twinkle in my eye! ive got a golden ticket its a Golden Day!

04/09/09 10:37 AM

damn zeg, het was echt makkelijk om een kaartje te krijgen, dus werchter en Amsterdam!!
Ik ben een gelukkig meisje smiling smiley

04/09/09 10:56 AM

Mooi dat het gelukt is allemaal smiling smiley zie jullie daar

04/09/09 12:33 PM

oeh vraagie, wie gaat er naar duffedorp? ik bedoel dusseldorf grinning smiley

04/09/09 2:15 PM

Ik ben er bij in Dusseldorf!

Kan niet wachten sad smiley

04/09/09 2:49 PM

mr_dopehat posted:

yea ik ook

04/09/09 2:59 PM

pukkelpop posted:
mr_dopehat posted:

yea ik ook

yeaaaaah, that makes 3 of us.....

04/10/09 1:04 AM

Hallo Allemaal,
Ik heb via de presale kaarten kunnen "kopen" voor Amsterdam. Dit verliep via Musictoday volgens de website. Via dit forum heb ik al wel in mijn account kunnen kijken en staat er dat ik 2 kaarten heb gekocht. Maar nu? Worden deze opgestuurd, moet je die ter plekke op de dag van het concert afhalen? Het is me niet helemaal duidelijk...

edit: altijd de FAQ lezen smiling smiley Ik heb het al gevonden smiling smiley

Edited 1 time(s). Last edit at 04/10/2009 01:51AM by frankem.

04/10/09 5:10 AM

Dusseldorf
Berlijn
Werchter
Amsterdam

Als er nog data bijkomen voor een leuke citytrip of gewoon 'n trip naar het zuiden (nin is bevestigd voor Turkije midden juli bv), doe ik 'r misschien ene bij. En als iemand hier ook voor geinteresseerd is, let me know.

04/10/09 5:15 AM

Ik moet echt dringend een jobke gaan zoeken om mijn NINobsessie te bekostigen...

04/10/09 5:30 AM

Samurai_Zombie posted:
Ik moet echt dringend een jobke gaan zoeken om mijn NINobsessie te bekostigen...
Amsterdam?

04/10/09 5:50 AM

Blij te horen dat iedereen kaartjes heeft weten te bemachtigen!! smiling bouncing smiley

Ik heb me altijd afgevraagd hoe die twee Duitse dames (of komen ze ergens anders vandaan?) die je bij iedere NIN show vooraan ziet staan hun NIN obsessie bekostigen. Toen NIN een pauze had ingelast deden ze hetzelfde bij Queens Of The Stone Age...

04/10/09 6:01 AM

Wel, voor mij is één show genoeg hoor. Maar dit is eens een reden om er op uit te trekken en een stad te bezoeken. Hoeft niet veel te kosten hè. Mijn vlucht tussen Düsseldorf en Berlijn kostte 5.63 euro.

Edited 1 time(s). Last edit at 04/10/2009 06:02AM by pukkelpop.

04/10/09 6:40 AM

Het hoeft inderdaad niet veel te kosten, maar als je al jarenlang geen enkele show van NIN hebt gemist -ook niet op festivals- dan ben je zo onderhand toch wel een flinke bom duiten kwijt lijkt me zo. smiling smiley

04/10/09 7:12 AM

pukkelpop posted:
Samurai_Zombie posted:
Amsterdam?
Ik heb vanavond pas een creditcard ter beschikking, hopelijk gaat het dan nog!

04/10/09 5:53 PM

De juf gaat naar Manchester! Wie gaat er mee?

04/11/09 2:51 AM

Goeie Morge....
Twijfel.
London lukt niet (moet de dag erna werken).
Manchester kan (vanuit Charleroi of Weeze met Ryanair). Had ik vannacht bekeken.
Kijkend naar het reisschema, is er niet veel tijd over om de stad "te leren kennen".
Mijn insteek voor deze korte tour was weer eens enkele leuke trips te combineren met NIN. De Manchestertrip voelt aan als een heenvlucht - concert pakken - terugvlucht.

Verdomme, waarom maken ze niet in een keer alle data in EU bekend?
Ik hoop op Parijs, Barcelona, Rome. Dan kon ik hieruit (samen met Manchester) een keuze maken (in relatie tot mijn werkschema) en nu is het iedere keer per venue reageren/beslissen.
Als dit het was qua tour, dan was mijn keuze voor Manchester duidelijk. Nu er nog andere steden kunnen komen, niet. Yep......, ik heb bedenktijd tot 14 april (pre-sale).

Edited 1 time(s). Last edit at 04/11/2009 02:51AM by nine_inch_nerd.

04/11/09 3:55 AM

ohhhhhhh jammer dat het niet in een weekend val (engeland) anders kon ik ook gaan.
fuckaduck en met jane's addiction :O
O2 arena..... maybe komt michael jackson wel ffies moonwalken tijdens march of the pigs, hij speelt toch ook rond die tijd spinning smiley sticking its tongue out

ik MOET er over nadenken, ook al kan ik niet. grinning smiley

nin forums : Community Forum : Dag Sinterklaasje dáááág
Page: <  First... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25...Last >
Sorry, only registered users may post in this forum. Please log in at the top of the page.

terms of use | privacy policy