Dag Sinterklaasje dáááág

Page: <  First... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18...Last >

03/16/09 8:48 AM

Woehoe, mijn ticket is besteld! We zullen er ineens maar een Benelux samenkomst van de nin forums van maken zeker?

03/16/09 10:14 AM

YEAHHHH

Edited 1 time(s). Last edit at 03/16/2009 10:15AM by pukkelpop.

03/16/09 1:34 PM

Gefeliciteerd! Ik twijfel nog steeds .....

03/16/09 1:27 PM

nie twijfelen knuf

03/16/09 1:28 PM

en pukkelpop, die vlag zit nog altijd in mijn hoofd. laten we der ne keer werk van maken

03/19/09 10:58 AM

deze thread hoort niet thuis op de tweede pagina *zingt 'you got to move it'*

03/19/09 11:53 AM

kben benieuwd of a) ze indoor gaan spelen
b) ik er tickets voor kan bemachtigen

03/20/09 2:02 PM

it's .. OH SO Quiet.... en nog n lieke van Björk !!

03/20/09 2:13 PM

Fuck geld. NIN = win. Rock Werchter here I come!

Gaaf dat bijna iedereen hier ook gaat smiling smiley

03/20/09 7:25 PM

we're working on some flags

03/21/09 3:12 PM

yeah. volgende maand ga ik ns beginnen aan de "respect the resistance" vlag. gij?

03/21/09 3:15 PM

Ookal ben ik nog ernstig nieuw hier, (hoi) ik stem voor een Werchter-meet, want zoals het er nu uitziet, ga ik alleen of met vrienden die niet van NIN houden.

03/21/09 5:28 PM

Update:

We zijn er bijna.......
2009.07.08/09 - Amsterdam, NL [Heineken Music Hall]
Capacity: 5500

[www.heineken-music-hall.nl]

Begin volgende week komt de bevestiging.
Het wordt of 8 of 9 juli.
Het enige dat nog 'roet in het eten' kan gooien is Frankrijk: als NIN tourmanagement hiervoor kiest (lees: als er interessantere aanbiedingen hier vandaan komen), dan is Amsterdam de klos.
Van een betrouwbare bron vernomen.

Dit is het, nu maar wachten op komende week. ""ik val die gast niet meer lastig""

03/21/09 5:56 PM

Aaaaaaahhhh spannend! hot smiley

1000 maal dank voor de update, nine_inch_held! thumbs up

03/22/09 2:02 AM

Ticket voor Rock Werchter is ondertussen besteld, jammer genoeg komen ze niet naar een zaal als AB of zo.. maar goed, zal wel vooraan staan voor mijn favoriete band van het moment, een NIN-forum meeting gepland mss??smileys with beer

03/22/09 2:21 AM

Woehoe, GothicBowie is ook van de partij!

03/22/09 3:22 AM

Volledig aanwezig thumbs upal had ik ze liever op Pukkelpop gezien, maar kan nog altijd . maar ik vind dat zo een al is het maar heel korte, meet en greet op Rock Werchter zou moeten kunnen... een drink , een ''hoi ik ben .. en jij?'' of weet ik veel, hoeft niet lang te duren , kan tussen de optredens door en wie weet kunnen we met zijn allen vooraan staan voor NIN... DOEN smiling bouncing smiley

03/22/09 4:32 AM

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WHOHWOHOEHOHEOEHOEHOHEOHEOHEOE Thanks nerd. Fuck frankrijk. Whieeeeej *chooses to believe*

03/22/09 4:46 AM

3 en een half maand plannen voor 1 welbepaald uurtje.. twilt veel zeggen over hoe zot ik ben (over een band).

de meet-up zal onze stoere bouwvakker wel regelen!

03/22/09 4:49 AM

Thanks NINnerd. Ik hou van die HMH-pagina : goeie muziek erop!!

Totoshj, als ze komen, een tentenkamp in uw tuin? smoking smiley

03/22/09 5:53 AM

Mauw posted:
Ookal ben ik nog ernstig nieuw hier, (hoi) ik stem voor een Werchter-meet, want zoals het er nu uitziet, ga ik alleen of met vrienden die niet van NIN houden.
Same here. En er weinig kans dat die vrienden die niet van NIN houden helemaal een kaartje willen kopen, dus tis altijd leuk om medeninnerts te ontmoeten. smiling smiley

nine_inch_nerd posted:
Update:
Hartelijk bedankt voor uw werk meneer! thumbs up Vol verwachting klopt ons hart (hihihahasinterklaas). Het ziet ernaar uit dat ik ze 2 keer ga zien deze zomer smiling bouncing smiley Is er kans dat er nog meer benelux data bijkomen eigenlijk of zit die maand al helemaal volgeboekt? (niet dat dit niet genoeg is ofzo tongue sticking out smiley)

Hebr zin an! Het begint ook lekker weer te worden. Nu tijd voor een zondagmiddag pilsje in de zon... Effe prooschten: OP WERCHTER! tongue sticking out smiley en HMH hopelijk

03/22/09 6:22 AM

pukkelpop posted:
yeah. volgende maand ga ik ns beginnen aan de "respect the resistance" vlag. gij?

ik heb mogelijk iemand gevonden die het stukje textiel gratis wil bedrukken. Nee, hij gaat er niet op schijten. Met een machine en zo... spinning smiley sticking its tongue out

@ tosti: er is een koffiehuisje in gent dat tosti heet. Gisteren passeerde ik er en ik had veel zin om een foto van hun tosti's te nemen

Edited 1 time(s). Last edit at 03/22/2009 06:25AM by Pyle.

03/22/09 6:28 AM

nine_inch_nerd posted:
Update:

We zijn er bijna.......
2009.07.08/09 - Amsterdam, NL [Heineken Music Hall]
Capacity: 5500

[www.heineken-music-hall.nl]

Begin volgende week komt de bevestiging.
Het wordt of 8 of 9 juli.
Het enige dat nog 'roet in het eten' kan gooien is Frankrijk: als NIN tourmanagement hiervoor kiest (lees: als er interessantere aanbiedingen hier vandaan komen), dan is Amsterdam de klos.
Van een betrouwbare bron vernomen.

Dit is het, nu maar wachten op komende week. ""ik val die gast niet meer lastig""

*is op weg om een fles Leffe te kopen*

03/22/09 6:31 AM

ik wil gerust wat praktische dingen regelen voor de meet-up (vergadertafeltje, sexy secretaresse,briefhoofdje ontwerpen...)

03/22/09 6:40 AM

Ik heb ondertussen ook al een kaartje voor Rock Werchter zondag besteld, ik had in eerste instantie alleen gekeken naar de e-ticket. Dus je moet even een acceptgiro betalen en daarna sturen ze je het kaartje?

03/22/09 7:04 AM

Pyle posted:
ik wil gerust wat praktische dingen regelen voor de meet-up (vergadertafeltje, sexy secretaresse,briefhoofdje ontwerpen...)

hahahaha, ik vind de eerste biertent, buiten 't festival links voor de eerste camping ideaal. stereotje, tap, nin-mensen,..

03/22/09 9:48 AM

pukkelpop posted:
Totoshj, als ze komen, een tentenkamp in uw tuin? smoking smiley

Tuin? Haha, tis wel Amsterdam hetongue sticking out smiley wij hebben geen tuin, wij hebben een balkon xD. Anders had ik t een topidee gevonden.

iemand trouwens de nieuwe nummers geluisterd van nin"not so pretty now"en de remake van "non-entity" wat op die ninjasite gezet is?

03/22/09 12:17 PM

Die nummers waren voor With Teeth opgenomen maar werden op het laatst toch van het album geschrapt ofzo. Dus technisch gezien zijn de nummers niet nieuw of remakes eigenlijk. Maar toch gaaf. Dat nummer Whores van J.A. klinkt ook erg vet trouwens.

03/22/09 4:43 PM

De studioversie van Non-Entity vind ik maar lauwtjes, maar Not So Pretty Now is echt super. Waarschuwing: als dat gebracht wordt op Werchter, ga ik zeer debiel beginnen dansen.

03/23/09 5:42 AM

Samurai_Zombie posted:
De studioversie van Non-Entity vind ik maar lauwtjes, maar Not So Pretty Now is echt super. Waarschuwing: als dat gebracht wordt op Werchter, ga ik zeer debiel beginnen dansen.

²
ik vind Not So Pretty Now ook zeer vet. en dansen doe ik altijd debiel (al doe ik t er ook n beetje om)

nin forums : Community Forum : Dag Sinterklaasje dáááág
Page: <  First... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18...Last >
Sorry, only registered users may post in this forum. Please log in at the top of the page.

terms of use | privacy policy