Dag Sinterklaasje dáááág

Page: <  First... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26...Last >

04/11/09 5:20 AM

pukkelpop posted:
Samurai_Zombie posted:
Ik moet echt dringend een jobke gaan zoeken om mijn NINobsessie te bekostigen...
Amsterdam?
Mijn ticket is net uitgeprint.

spinning smiley sticking its tongue out

04/11/09 8:56 AM

Samurai_Zombie posted:
pukkelpop posted:
Samurai_Zombie posted:
Ik moet echt dringend een jobke gaan zoeken om mijn NINobsessie te bekostigen...
Amsterdam?
Mijn ticket is net uitgeprint.

spinning smiley sticking its tongue out
smileys with beer

04/11/09 10:57 AM

nine_inch_nerd posted:
Goeie Morge....
Twijfel.
London lukt niet (moet de dag erna werken).
Manchester kan (vanuit Charleroi of Weeze met Ryanair). Had ik vannacht bekeken.
Kijkend naar het reisschema, is er niet veel tijd over om de stad "te leren kennen".
Mijn insteek voor deze korte tour was weer eens enkele leuke trips te combineren met NIN. De Manchestertrip voelt aan als een heenvlucht - concert pakken - terugvlucht.

Verdomme, waarom maken ze niet in een keer alle data in EU bekend?
Ik hoop op Parijs, Barcelona, Rome. Dan kon ik hieruit (samen met Manchester) een keuze maken (in relatie tot mijn werkschema) en nu is het iedere keer per venue reageren/beslissen.
Als dit het was qua tour, dan was mijn keuze voor Manchester duidelijk. Nu er nog andere steden kunnen komen, niet. Yep......, ik heb bedenktijd tot 14 april (pre-sale).
Ik denk dat ik Manchester doe: hoef die dagen niet te werken en NIN samen met JA in deze zaal lijkt me een maffe ervaring.
Ja, en het is Engeland: heb mooie herinnering aan London en de NIN concerten daar.

04/12/09 1:59 AM

wie vindt er ook dat Rubin Hood maar mottig staat op de repetitie foto?

04/12/09 2:20 AM

dusseldorf en amsterdam .... leuk om jullie weer eens te zien !

04/12/09 2:56 AM

Hij staat er inderdaad mottig op. Ik zou best een mottige foto van onkel Trent willen zien, maar daar is hij vast te ijdel voor.

JeeJee, je leeft nog!!! smiling bouncing smiley

04/12/09 1:11 PM

weet er iemand waarom Rock Werchter niet in de tour agenda staat?

04/13/09 10:39 AM

Düsseldorf, Amsterdam èn Luxemburg zijn in de buurt: ze willen volk daar naartoe sturen.

04/14/09 9:27 AM

denken jullie dat de HMH gaat uitverkopen? hihi best grappig dat de boel hier uitsterft zodra de kaartjes geregeld zijn xD

04/14/09 9:29 AM

Denk wel dat het gaat uitverkopen, alleen pas over een maand ofzo.

04/14/09 10:50 AM

knufjuf posted:
De juf gaat naar Manchester! Wie gaat er mee?
18:03 DONE.
Nu vliegtuig en hotel boeken!

04/14/09 3:36 PM

de juf wacht nog even en hoopt stiekem op Parijs in juli. Maar ik moet er nu allemaal even niet aan denken ..... beetje moe en zo

04/14/09 4:59 PM

Bon, vertel eens waar jullie zoal gaan zien? De meesten Amsterdam zeker. Overal een meetup vind ik wat teveel, maar Amsterdam ofzo zou ik ook wel leuk vinden.
Een ninfeestje in een café ervoor/erna zou vet zijn. ninfeestje=café voorstellen om op die woensdag zijn zaak volledig te vullen op voorwaarde dat ie The Downward Spiral volledig afdraait..

Edited 1 time(s). Last edit at 04/14/2009 05:02PM by pukkelpop.

04/15/09 8:22 AM

knufjuf posted:
de juf wacht nog even en hoopt stiekem op Parijs in juli. Maar ik moet er nu allemaal even niet aan denken ..... beetje moe en zo

Ja, net zoals boodschappen doen als je honger hebt........
Parijs is er ook: 07 juli. Le Zenith ligt wel buiten Parijs. Zal niet in Parijs blijven, dag erna is A'dam.
Succes met je beslissing.

04/15/09 3:15 PM

mijn werchter kaartjes zijn binnen, YAY!
nu A'dam kaartjes nog ^^
Dusseldorf was pre sale.

IK HEB ER ZIN IN!!!! spinning smiley sticking its tongue out

05/05/09 2:31 AM

Moesten er zijn die naar Amsterdam rijden, ik heb via het Rock Werchter forum al een paar afspraken gemaakt, ik heb ook een auto ter beschikking, ik ging normaal gezien al met iemand mee rijden maar mijn auto is ook ter beschikking... als er zijn die nog geen vervoer hebben en dat zoeken naar Amsterdam, laat maar iet weten of zo, dan bespreken we de pracktische regelingen (waar samen komen en zo) later wel want sommigen zitten met examen stress nu denk ik (arme studerende medemensjes smiling smiley)

05/08/09 9:01 AM

Moeten we zakken rijst meenemen?

05/08/09 10:50 AM

Ik kom terug na mijn stage, alleen maar om te merken dat NIN er dan toch definitief mee kapt en dat nonkel Trent zich verloofd heeft met een Filippijns Playboykonijn?

sad smiley

05/08/09 9:22 PM

Holy. Shit.

Home
Somewhat Damaged
Last
March of the Pigs
Piggy (Nothing Can Stop Me Now)
Metal
Heresy
The Becoming
I'm Afraid of Americans
Mr. Self Destruct
Burn
The Fragile
Right Where it Belongs
The Way Out is Through
Wish
Survivalism
The Hand That Feeds
Head Like a Hole

Encore ging niet door omdat iemand de plug eruit had getrokken blijkbaar. FUCK ik heb er zin in. The Way Out is Through, Mr. Self Destruct en RWIB = yummy.

VVV Mooi niet de enige die laat op/vroeg wakker is smiling smiley en hier een eerste crappy filmpje van de set maar wel 45 minuten lang. Kan niet wachten op de betere filmpjes. Lang leve die "relaxed taping policy"
Beterrr... met zn witte broek grinning smiley

Edited 2 time(s). Last edit at 05/08/2009 10:12PM by tostikaas.

05/08/09 9:24 PM

zalig!!

05/09/09 5:05 AM

Damn Sexy! haha grinning smileygrinning smileygrinning smiley: Ik heb ziiiiinnnnn

05/10/09 3:54 AM

Now I'm Nothing/Terrible Lie, I Do Not Want This, Lights in the Sky, Physical. Zozo... Ik gok dat ze alle zeldzame nummers al hebben gedaan voordat ze hier eindelijk komen smiling smiley

Ze doen gelukkig ook nog normale Piggy en als het goed is ging Trent weer het publiek in gisteren. En hot damn The Way Out is Through heeft het meest badass einde, enige minpunt is dat het zo kort is. Oeehhhh nog twee maandjes.

The Way Out Is Through + Withe Tiethe + Piggy + Meet Your Master = 200% tevreden tosti.

Gooi daar The Big Come Down, La Mer, Burn en Just Like You Imagined bovenop en je hebt een 1200% tevreden tosti.

Welke tracks hopen jullie te horen?

05/10/09 7:07 AM

And All That Could Have Been
No, You Don't
The Great Below
The Way Out Is Through
Please/Where Is Everybody/We're In This Together
Complication/The Mark Has Been Made
Mr Self Destruct
The Downward Spiral
Last
Somewhat Damaged

+
Just Like You Imagined
Lights In The Sky
The Big Comedown
Now I'm Nothing
I Do Not Want This
Heresy
The Becoming

Dus bijna de huidige sets. Ik denk vanavond nog een unieke set te zien, en dan een mix van deze 60/70 nummers.
Van mij mag er nog wat meer Fragile bij, maar kvind 't zo al zalig.

bij de weg: NIN tour geschiedenis : geweldige site. bootlegs, touroverzicht,..

Edited 2 time(s). Last edit at 05/10/2009 07:59AM by pukkelpop.

05/10/09 8:11 AM

Tosti, ook live gestreamd?

Volgens mij keert de geweldige iphone apps beetje tegen Trent :-) er waren gisteren honderden mensen gewoon live mee aan 't volgen via enkele iphones.

05/11/09 5:13 PM

grinning smiley

de show gister was heel erg goed
voor iedereen die nin gaat zien dit jaar, zeker ook blijven voor SSSC en JA want damn die zetten zeker ook een heerlijke show neer.

een leuk detail van gister was de sound check, nin deed dead souls en i'm afraid of americans als sound check, we konden het niet zien maar zeker wel goed horen.

05/13/09 7:55 AM

Ik begin steeds harder te balen dat het camerabeleid alleen bij NINJA relaxed is. Er zijn UITSTEKENDE beelden, en wij moeten het dan op zn hoogst met mobieletelefoon filmpjes doen. Maarja you can't always have what you want.

Je zou wel denken dat het mogelijk is voor Trent om dat beleid toe te passen in de HMH omdat het voor de verandering een indoor gig is met een of ander voorprogramma die het vast niet erg vinden om gefilmd te worden. Wie weet...

Wat een zeurpiet ben ik.

Edited 1 time(s). Last edit at 05/13/2009 07:56AM by tostikaas.

05/14/09 1:15 PM

Of je moet het voor elkaar krijgen om een fotopas te bemachtigen.

Ik ga het iig wel proberen in Adam of Dusseldorf..Betwijfel of het gaat lukken maar je kan het altijd proberen smiling smiley

05/19/09 3:43 AM

JA DAAAAAAAAAAAAAG wij horen niet op pagina 2 hoor :O!

05/19/09 10:30 AM

Wat ik je brom Totoshj!

05/19/09 2:35 PM

Hihi! Is dat vlaams? grinning smiley Het betekend vast iets in de trant van "ik ben het met je eens?" gok ik:p. Als ik het radicaal fout heb hoor ik het graag.

Heeft iedereen er ook al zo'n zin in grinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smiley???

nin forums : Community Forum : Dag Sinterklaasje dáááág
Page: <  First... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26...Last >
Sorry, only registered users may post in this forum. Please log in at the top of the page.

terms of use | privacy policy