Suomi Finland - Eat fish, see polar bears and meet Santa Claus

Page:  1 2 3 >

09/04/08 12:43 AM

We've had NIN visit us for a short time now and we don't want the visits to stop. Why? Because we are not alone! So bring your booze and flashlights and don't forget to wear warm clothes!

Moi.

09/04/08 1:54 AM

Hei! Suomalaisia! Vihdoinkin. grinning smiley

09/04/08 6:03 AM

Oi, mahtavaa! Suomalaisia. Kai meitä on enemmänkin?

09/04/08 6:45 AM

On paljon enemmän!! grinning smiley

09/04/08 9:17 AM

Ainakin 1 kpl jäähallin verran. tongue sticking out smiley

09/04/08 11:24 PM

Tässä myös yksi suomalainen, länsirannikolta. Olen aika tuore fani, vasta puolitoista vuotta takana. Mites teillä? Kauan ootte kuunnellut Nailseja? Mikä ylipäätään sai teidät innostumaan ko. bändistä: tietty albumi/biisi/musiikkivideo vai diggasko kaveri/poikaystävä/tyttöystävä joka sai innostumaan?

Meikäläinen innostui samantyylisestä musiikista ja kun tuli tuo bändin nimi aika usein vastaan, niin ajattelin kokeilla. Varsinkin biisi The Wretched vei mennessään kun kuuntelin bändin suosituimpia biisejä. Siitä se sitten alkoi ja sillä tiellä ollaan edelleen... smiling bouncing smiley

09/05/08 1:48 AM

wohoo, suomalaisia. Tuolla Spiralissakin meitä oli muutama cool smiley
Mä oon tykännyt NINistä aika lailla alusta asti, välillä vaihtelevalla menestyksellä mutta viimeiset 4 vuotta on kolahtanut kunnolla grinning smiley

Kika

09/05/08 2:25 AM

Mä jäin koukkuun sillon Provinssin keikalla 2005. Olin siellä puolivahingossa, ja onneksi olin. Hurt taisi olla se biisi, jonka jälkeen mulle ei enää ollu paluuta entiseen, jos nyt dramaattisesti ilmaistaan. Olin törmänny NINiin enneki -musavideoihin- mutten koskaan kyenny muistamaan sitä pitkää vieraskielistä nimeä enkä siis ettimään lisää matskua levykaupasta. Sitten Provinssin jälkeen oon ollu ihan koukussa.
smiling smiley

09/06/08 4:23 AM

Mä olin jo jonkin verran innostunut bändistä kun olivat jäähallissa mutta päätin olla sitten menemättä. Kyllä harmitti muutamaa kuukautta myöhemmin kun olin jo totaalisesti haksahtanut bändin musiikkiin. Sanomattakin selvää että olin sitten Ankkarockissa katsastamassa NINin livenä.

Saisivat tulla Eurooppaankin taas pian!

09/06/08 12:23 PM

Mä oon sitten vähän bimbo näitten internet-juttujen kanssa, luulin että tarttee uudelleen rekisteröityä ja kirosin ku joku oli ottanut mun nimen.. Noh, mä siis pääsinki sisään näillä mun Spiralin tunnuksilla joten nyt oon täällä sisällä kaksilla tunnuksilla eye rolling smiley
Euroopan kiertuetta odotan, viimeks näin ne neljästi grinning smiley

09/06/08 1:42 PM

Vuodesta 2005 lähtien oon ollut koukussa. Muistan, kun YleX soitti koko kevään The Hand That Feedsiä ja tykästyin ihan hirveästi. Provinssiin en kyseisenä vuonna päässyt, olin muka vielä liian nuori. Jäähallissa olin sitten, kuten myös Ankkarockissa, jonne sain kaverinkin raahattua mukaan. Ja koukussa ollaan edelleen.

Hassuinta on, että isobroidi on tykänny bändistä jonkun verran ja ilmeisesti kotona asuessaankin sitä kuunnellut, mutta sitä kautta en koskaan kiinnostunut.

Euroopan kiertuetta odotellessa.

09/06/08 2:46 PM

Lady J posted:
Hassuinta on, että isobroidi on tykänny bändistä jonkun verran ja ilmeisesti kotona asuessaankin sitä kuunnellut, mutta sitä kautta en koskaan kiinnostunut.

No voisin sanoa että samankaltainen tilanne on ollut täälläkin. Olen asunut äijäni kanssa saman katon alla jo yli 7 vuotta ja hänellä on ollut koko tämän ajan Broken CD-kokoelmassaan. En silti tutustunut bändiin äijän kautta vaan ihan muita polkuja. Vasta innostuttuani bändistä huomasin että "aijaa, sulla on NIN levy täällä" ja äijä vain vastasi että "joo, ollut jo moooonta vuotta". Että näin. eye rolling smiley

09/07/08 4:11 AM

Hei vaan kaikki, Helsingistä huutelen. smiling smiley

Oma NIN fanius alkoi vähän erikoisella tavalla. Näin ilmoituksen With Teeth kiertueen keikasta Jäähallissa ja ihan extempore päätin sitten kaverin kanssa mennä katsastamaan tämän kummallisen nimisen bändin. Paikat olivat surkeat jossain katonrajassa, mutta kokemus oli kerrassaan tajunnan räjäyttävä. Olin aivan fiiliksissä! Siitä sitten hamstraamaan kaikki irti liikenevät julkaisut. Onneksi Trent oli niin kovalla tuulella rundaamaan, että tulivat vielä Ankkaan (allekirjoittanut paikalla) ja matkustin kaverin kanssa vielä seuraavalle keikalle Tukholman Globeniin, mikä oli aikamoinen kokemus sekin... eye popping smiley Siitä kesästä lähtien olen ollut totaalisesti koukussa.

Nyt olen kateellisena seurannut Yhdysvaltojen rundia, lukenut ylistäviä arvioita ja katsonut heiluvia juutuubi videoita upeista visuaaleista... Milloin olisi realistista odottaa NIN iä takaisin vanhalle mantereelle? Ensi kesänä? Ei koskaan, koska Trent veti herneen nenään heikosti ajoitetusta ilotulituksesta Ankkarockissa? tongue sticking out smiley

09/07/08 4:34 AM

Poppy posted:
Milloin olisi realistista odottaa NIN iä takaisin vanhalle mantereelle? Ensi kesänä? Ei koskaan, koska Trent veti herneen nenään heikosti ajoitetusta ilotulituksesta Ankkarockissa? tongue sticking out smiley

Musta tuntuu siltä että ei tuo TR loppujen lopuksi mitään hernettä nenään vetänyt tuosta ilotulitusjutusta (tai ainakin toivon niin). Oli se varmaan yllättynyt mutta luulen että Trent kyllä huutaa ja riehuu jos joku vituttaa. Ainakin olen saanut sen kuvat joistain YouTuben livevideoista missä ihmiset huutelee typeryyksiä esim. Hurtin aikana. Tosin, viime kesänä oli se yksi paikka jossain päin Eurooppaa (olisko ollut Saksassa, en juuri muista että missä) missä festareiden järjestäjä oli luvannut että valoshow ym. järjestyy Trentin toiveiden mukaan ja kun ei onnistunutkaan, niin siitähän oli ihan video NINin sivuilla missä TR haukku ko. järjestäjän ja olisiko ollut jotain "Fuck Europe" tyylistä läppää siinä samassa. En nyt juuri muista tarkalleen... Pitääpä nyt toivoa vain että TR on unohtanut moiset asiat ja tulee mahdollisimman pian tänne päin maailmaa. Ei oikein rahat riitä tuonne rapakon taakse katsomaan.

09/07/08 5:02 AM

Kyllä se tulee vielä Eurooppaan jossain välissä. Tuo video, mistä Siory puhuu oli saksalaisen festarin jälkeistä turhautunutta purkausta. Valojen lisäksi myös yleisössä oli kuulemma vikaa - eturivit oli täynnä porukkaan, joka oli siellä ainoastaan seuraavaa bändiä varten ja kuulemma huuteli aina vähän väliä, että "we want en-muista-bändiä". Tai sama saksaksi...

Toivoisin, että herra päättää tulla visiitille vasta aikasintaan toukokuussa, muuten kaikki menee mun kohdalla päin helvettiä ajoituksellisesti, ku pitäis muka opiskella. Oon siis lähdössä muuallekin Eurooppaan kattelemaan bändiä, jos vaan rahat ja aika sallii sen.

...aina saa haaveilla...

09/07/08 5:21 AM

Juu, viime kesänähän siellä Saksassa porukka oli tullut katsomaan sitä jotain saksalaista bändiä, eivätkä olleet järin kiinnostuneita NINistä. Ja eiköhän Ankankin järjestäjät ole saaneet kuulla kunniansa siitä ilotulituksesta.

Toivottavasti rundaavat Euroopassa mahdollisimman pian, mutta keväällä ja kesällä olis tietysti eniten aikaa lähteä katsomaan. Jos kesällä heittävät keikkaa etelä-Euroopassa, niin sielläkin saattaisin käydä katsastamassa, jos vaan rahat riittää...

09/07/08 1:45 PM

Juu, juuri tuota Saksajuttua tarkoitin tuossa aiemmin.

Se, että tuleeko NIN Eurooppaan tuntuu kyllä ihan mahdolliselta kun TR kirjoitti NIN blogissa näin vähän aikaa sitten:

Check the PERFORMANCE section of the site for another wave of North American dates just announced! (those of you outside North America, have faith… you never know what could happen!)

Ja muistaisin kesältä jonkun haastattelun missä TR sanoi että seuraava vuosi menee keikkaillessa (en mene vannomaan, mutta jotain tällaista muistaisin). Luulisi, että siihen mahtuu mukaan myös Euroopan manner.

Edited 1 time(s). Last edit at 09/07/2008 04:03PM by Siory.

09/08/08 1:23 AM

Kyllä Trent Eurooppaan tulee. Liian hyvät markkinat ja liian suuri fanikanta sivuuttaakseen.

Enemmän minua jännittää juuri se, että löytyykö tie Suomeen.. ja että löytyykö tuosta Ameriikan mantereen kiertueen upeasta tuotannosta puoliakaan mukaan. smiling smiley

09/08/08 4:09 AM

Ensi kesä olisi itselleni varsin ideaalinen aika NIN kiertueelle. Suunnitelmissa on reili Keski-Eurooppaan, joten siinä samalla voisi kiertää Trent & Co:n jalanjäljissä. Korkeakulttuuria: Louvre ja Nine Inch Nails! Rahatilanne asettaa tietysti omat rajoituksensa, mutta on vaikea keksiä mitään mieluisampaa tapaa käyttää niitä (realiteetit pidetään nyt visusti poissa mielestä)

Mitä jenkkirundin tekniikkaan tulee, se on ollut aivan ylitsevuotavan upean kuuloista/näköistä/tuntuista. Voidaan jo puhua kokonaisvaltaisesta elämyksestä. On vaikea ajatella, että niinkin perfektionistinen ihminen kuin Trent päättäisi yhtäkkiä vetää mahdollisen Euroopan kiertueen ns. vasemmalla kädellä, kun uudesta tekniikasta on tullut huomattavan iso osa NIN konsertteja. Näin järkeillen ne järjettömät lamppumäärät raahataan Atlantin yli myös tänne. Ellei sitten... siirrytä yhtäkkiä toiseen ääripäähän ja todisteta hyvin pienimuotoista ja intiimiä klubikiertuetta. Molemmat vaihtoehdot kelpaavat enemmän kuin hyvin, minulle ainakin. grinning smiley

Täällä on moni ollut NIN in Ankkarockin keikalla. Antakaahan kuulua, mitäs tykkäsitte?

09/08/08 4:45 AM

Visuaalitekniikan sisällyttäminen on käsittääkseni lähinnä kustannuskysymys. Euroopan maista toisiin matkustaminen on hieman eri asia kuitenkin. Onhan noita tekijöitä: tiukka aikataulu, pitkät välimatkat (sisältää usein lentokoneilla liikkumista), pienet käytäntöä vaikeuttavat asiat kuten kielimuuri..

Ankka rokkasi sukat jalasta. Yllättävää? tongue sticking out smiley

09/08/08 5:18 AM

Suorastaan shokeeraavaa cool smiley

Onhan se varmasti vaikeaa, en väitä vastaan. Kuitenkin: välimatkat eivät maantieteellisesti ajatellen Euroopassa ole erityisen mittavat, jos vertaa esim. Pohjois- ja Etelä- Amerikkaan, jossa sitä lääniä on ihan eri tavalla. Eurooppa on myös hyvin tiiviisti asuttu. Rajamuodollisuudet pitäisi olla aika minimissä, ainakin shengen- sopimuksen maissa jne. Suurimmat ongelmat ja kustannukset varmaan tulevat kaluston lentorahdissa Atlantin yli. smiling smiley

09/08/08 5:46 AM

Hello,

I am in the USA - born and raised - BUT I have 100% Finn blood -- so I just wanted to say hello.

Cheers!

AimsMcB
smileys with beer

09/08/08 6:04 AM

Poppy posted:
Täällä on moni ollut NIN in Ankkarockin keikalla. Antakaahan kuulua, mitäs tykkäsitte?

Aivan mieletöntä! Tuntui siltä että bändillä oli hauskaa ja esiintyivät mielellään. Ja yleisö oli hyvin mukana tunnelmassa.

Unorthodoxmuse: Hi there! smiling smiley

09/08/08 8:10 AM

Poppy posted:

Aivan mahtavaa, edelleen ehkä paras keikka jolla olen ollut. Sanoinkuvaamattoman hienoa.

Toivottavasti raahaavat kaiken visuaalitekniikan mukanaan sitten kun tänne vanhan mantereen puolelle päättävät tulla, olis mahtavaa nähdä noi kaikki valojutut muuallakin kuin videolla. Tosin klubikeikkakin voisi olla aika jännä kokemus, olisi varmaan hieno tunnelma.

Unorthodoxmuse: Hello! smiling smiley

09/08/08 11:25 AM

Ankassa oli hienoa, vaikka meinasi tältä pätkältä mennä niska poikki, kun lava oli niin korkee ja piti kurkotella, että ois jotain nähny smiling smiley Fiilis oli hyvä ja tavallaan se ilotulituskin oli aika hieno juttu sitten ku alkushokista oli selvitty eikä Trent ollu lähteny lavalta raivoissaan grinning smiley. Jäi tosi hyvä fiilis smiling smiley
Tulipa paljon toistoa...

Unorthodoxmuse: Nice of you to pop in!

09/11/08 9:21 PM

jou vaan.

ostin PHM circa 1996-1997, tykästyin -> ostin lisää.

ja itsekin odottaen uutta eurokiertuetta, viime vuonna tulikin nähtyä 3 krt, Jäähalli, Ankkar ja Sziget.

ja nyt on hirveet jetlagit Pekingist ja kirjotan NIN-foorumille aamukuudelta. :|

09/11/08 9:44 PM

I'm slowly learning finnish so it's good seeing all this finnish. It helps out a bit..smiling smiley

09/12/08 4:37 AM

Good to you luck on that, we understand it might be a tad tricky for non-native speakers. If at a conversation you can't quite remember everything, it usually makes people warm up to you if you use the occasional perkele. winking smiley

09/16/08 10:22 AM

Vihdoinkin suomalaisia smiling bouncing smiley

Ja Ankan keikka oli todella hyvä.

09/19/08 10:45 AM

Ja tänään kaikki Helsingissä ja sen ympärillä menee tietysti Nosturiin katsomaan Saraa! Tai ainakin voi harkita asiaa, jos ei keksi mitään muuta tekemistä... Minä ainakin olen siellä, vaikka onnistun hankkimaan aamuksi töitä. Fiksu tyttö.

nin forums : Community Forum : Suomi Finland - Eat fish, s...
Page:  1 2 3 >
Sorry, only registered users may post in this forum. Please log in at the top of the page.

terms of use | privacy policy